wtorek, 6 października 2015

Kauczukowa piłka do rugby ze sznurkiem ZOLUX



Dzięki internetowemu sklepowi NaszeZoo.pl mieliśmy ostatnio okazję przetestować piłkę rugby na sznurku firmy Zolux.

Piłka rugby wykonana jest z solidnej, elastycznej gumy. Na jej powierzchni znajdują się różnego rodzaju wypustki, które mają za zadanie czyścić zęby i masować dziąsła. Gumowa zabawka umocowana jest na bawełnianym sznurku, dzięki czemu mamy możliwość zabawy w przeciąganie. Zabawka dostępna jest w kilku wariantach kolorystycznych. Tyle teorii.


Grubson od razu zakochał się w nowej zabawce. Może to przez jej kształt, albo przez te wypustki ale od razu po wypakowaniu z paczki, złapał ją i zaczął nosić po mieszkaniu. No ok. Znaczy pierwsze wrażenie pozytywne.


Następnie piłka poszła z nami na spacer. Wielki plus, że zmieściła się do mojej nerki (ostatnio jestem wielką fanką zabawek, które można upchnąć w nerkę). Gdy wyciągnęłam ją był szał. Foxtrot biegał, skakał, aportował. Zupełnie zwariował na jej punkcie. Zawsze śmiesznie to wygląda, gdy gruby się na coś mocno nakręci. Zupełnie jak w kreskówce. Rozszerzają mu się źrenice jak ćpunowi. Serio. Muszę kiedyś spróbować to uchwycić ;)




Nie byłabym sobą gdybym nie próbowała sprawdzić zabawki w wodzie ;) Niestety, w miedzy czasie gruby znów się skontuzjował (znów nieszczęsna przednia lewa łapa) więc musiałam przeprowadzić test w warunkach laboratoryjnych, tj. domowych. Wygląda na to, że zabawka unosi się na wodzie. Jednak zastrzegam, że to tylko próba w domu - żeby nie było potem na mnie;).


Według mnie to bardzo fajna piłka. Można ją wykorzystać do zabawy w aportowanie jak również do szarpania się z psem. Nie wiem jak z wytrzymałością przy bardziej niszczących psach, ale u nas nadal wygląda jak nowa. Jeżeli ktoś zastanawia się nad jej zakupem to myślę, że będzie zadowolony.

1 komentarz:

  1. Niby prosta zabawka, ale jednak te wypustki są ciekawe. Raczej nie kupię w najbliższym czasie, ale może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń